Opisywane poniżej case study utwierdza tylko w przekonaniu, że nowa strona internetowa nie musi być z góry skazana na niepowodzenie w SEO. Dzięki naszej innowacyjnej usłudze SEO Cloud masz możliwość podjęcia wielowymiarowego pozycjonowania, które zapewnia regularne analizy i systematyczne optymalizacje strony internetowej. Nasze niekonwencjonalne rozwiązanie stworzone jest do uzyskiwania długotrwałych efektów, co można zobaczyć na poniższym przykładzie.
Klient postanowił stworzyć i uruchomić nową wersję serwisu internetowego w połowie 2017 roku. Od momentu zmiany witryny klient powierzył ją nam. Niewątpliwie zaletą usługi SEO Cloud, którą wybrał, jest brak ograniczeń w przypadku promowanych wyrażeń. Głównym celem naszej współpracy było zwiększenie widoczności całej oferty klienta. Podjęte przez nas działania miały zwiększyć liczbę wyświetleń serwisu o co najmniej 100% w stosunku do wyników poprzedniej wersji witryny, co przełożyłoby się bezpośrednio na zwiększenie liczby leadów.
Pierwszym etapem było przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO, który umożliwił nam podjęcie planowej optymalizacji serwisu wraz z systematyczną rozbudową contentu serwisu (dzięki pracy zespołu Copywriterów). Kolejnym etapem były tzw. działania off-page (poza stroną) mające na celu analizę profilu linkowego i systematyczną publikację wartościowych wpisów, które wpływają na skuteczne pozycjonowanie strony w Google.
Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, m.in. przez ciągle zmieniające się algorytmy Google. Dlatego do dnia dzisiejszego systematycznie analizujemy stronę i podejmujemy na niej regularne działania SEO.
Systematyczne prace optymalizacyjne wraz z działaniami off-page spowodowały, że już po kilku miesiącach współpracy uzyskaliśmy trzykrotnie wyższą widoczność na ponad tysiąc fraz. Dodatkowym efektem był również spektakularny wzrost odwiedzin serwisu przez użytkowników i wzrost zapytań o ofertę klienta. Z kolei dzięki optymalizacji wersji mobilnej serwisu uzyskaliśmy również ponadtrzykrotny wzrost odwiedzin z urządzeń mobilnych.
Na poniższym zrzucie ekranu prezentujemy efekty naszej współpracy miesiąc po miesiącu, od jej samego początku. Już 6 miesięcy wystarczyło, aby uzyskać satysfakcjonujące wyniki dla klienta, a w kolejnych miesiącach jeszcze bardziej je poprawialiśmy.
Przez niecały rok współpracy doszliśmy do niemal 300 tys. wyświetleń serwisu w wyszukiwarce Google, przy łącznej liczbie 19,2 tys. kliknięć.