-
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym,
ilu potencjalnych Klientów w sieci
trafia do Ciebie, a ilu do Twojej konkurencji?
Jeżeli odpowiedź na to pytanie nie satysfakcjonuje Cię, to najlepszy moment wdrożyć działania marketingowe mające na celu spotęgowanie Twojej widoczności w sieci wśród docelowych Klientów.
-
Linki sponsorowane
Google Adwords
Po założeniu kampanii i dobraniu pierwszej listy fraz kluczowych przechodzimy do optymalizacji kampanii i obniżania stawek za kliknięcie (CPC) oraz usuwania haseł, które generują słaby ruch i wyniki. Mierzymy wpływ każdego słowa kluczowego, reklamy, kampanii i grupy reklam na rezultat końcowy, np. zakup w sklepie internetowym lub wypełnienie formularza kontaktowego. Dzięki temu wiemy, które elementy kampanii AdWords przynoszą najlepsze rezultaty i koncentrujemy się na nich. Wykorzystujemy także frazy wykluczające i wybieramy je do każdej akcji marketingowej osobno – w ten sposób kampania dotrze do tych osób, które powinny ją zobaczyć.
Wzrost odwiedzin strony
0
-
Budżet określasz sam!
To Ty ustalasz ile jesteś gotów zapłacić za pojedyncze kliknięcie w reklamę, a także ile ma wynieść dzienny budżet całego przedsięwzięcia. Od początku masz pełną kontrolę nad kosztami i wiesz jaką fakturę otrzymasz każdego miesiąca. A co najważniejsze, dzięki Google AdWords na Twoją stronę trafią tylko potencjalni klienci zainteresowani ofertą.
Bardzo precyzyjnie określona grupa docelowa
Po założeniu kampanii i dobraniu pierwszej listy fraz kluczowych przechodzimy do optymalizacji kampanii i obniżania stawek za kliknięcie (CPC) oraz usuwania haseł, które generują słaby ruch i wyniki. Mierzymy wpływ każdego słowa kluczowego, reklamy, kampanii i grupy reklam na rezultat końcowy, np. zakup w sklepie internetowym lub wypełnienie formularza kontaktowego. Dzięki temu wiemy, które elementy kampanii AdWords przynoszą najlepsze rezultaty i koncentrujemy się na nich.
-
Korzyści reklamy na Facebooku
Facebook Ads to narzędzie które daje nam ogromne możliwości na reklamowanie usług i produktów w formie nienachalnych komunikatów pojawiających się na Facebooku, Instagramie oraz w aplikacjach. Dostajemy do wyboru kilka różnych formatów reklam, które można dopasować m.in. do profilu odbiorców lub specyfiki firmy. Najciekawszą opcją reklamy na Facebooku jest targetowanie, czyli możliwość wyboru grupy docelowej według różnych parametrów.
-
Skuteczna forma promocji
Reklama na Facebooku – Ile to kosztuje?
Zawsze pomagamy dopasować budżet reklamowy do potrzeb Klienta oraz staramy się doradzić w wyborze formatu reklamowego, który spełni oczekiwania i przyniesie zadowalające korzyści. W cenie obsługi cały czas weryfikujemy działanie kampanii stale ją optymalizując aby osiągała jak najlepsze wyniki. Za usługę poprowadzenia kampanii na Facebooku lub Instagramie pobieramy prowizję w wysokości 15% wydanego budżetu.
-
+48 505 050 907 / biuro@evion.pl
Zamów indywidualną ofertę!
Nasza praca polega na ciągłym ulepszaniu przygotowanych kampanii reklamowych. Optymalizujemy budżety, tworzymy i testujemy różnego rodzaju kreacje, zmieniamy targetowanie – wszystko po to, aby inwestycja w reklamy była jak najbardziej opłacalna dla naszych klientów. Na koniec każdego przedsięwzięcia przekazujemy szczegółowe raporty z podsumowaniem poszczególnych działań.